html.no-js .App { opacity: 1; }
website-thumb_tekengebied-1.jpg

Communicatiecampagne zet uitgebreid product- & dienstenaanbod in de verf

Met de start van de nieuwe communicatiecampagne #wearebumacogroup lanceert Bumaco Group vandaag twee nieuwe animatiefilmpjes. Daarmee willen ze het uitgebreid dienst- & productaanbod van de bedrijvengroep, zowel voor particulieren als voor professionals, op een ludieke manier in de aandacht brengen.

In de twee animatiefilmpjes ontmoet je de Bumaco Group-superhelden. Zij zijn de verpersoonlijking van de verschillende firma's van de groep: Bumaco, Solairco, Kitchco, Heatco, Geelen & Lightful. Met een vette knipoog naar de vroegere Power Ranger-helden tonen zij dat ze elke opdracht, ofwel elk apart ofwel allemaal samen, tot een goed einde kunnen brengen.

"Met deze #wearebumacogroup-campagne willen we eigenlijk twee dingen bereiken" vertelt Roel Buelens, CEO van Bumaco Group. "Enerzijds merken we dat onze klanten niet altijd op de hoogte zijn van het volledig gamma aan producten en diensten dat we binnen onze bedrijvengroep aanbieden, en dat ons aanbod even uitgebreid is voor particulieren als voor professionals.

Anderzijds wilden we met het 'superhelden'-format onze collega's nog eens extra in de picture zetten. Zelfs in deze moeilijke tijden kunnen we als bedrijf op hun tomeloze inzet blijven rekenen, waardoor we ook onze klanten dezelfde kwaliteit en continuïteit kunnen verzekeren. Elke collega is trots een deel van het ondertussen al 330 koppen tellende team te zijn. Vandaar ook de hashtag #wearebumacogroup ."

De animatiefilmpjes zal je terugvinden op onze website, op Youtube en op onze verschillende social media-kanalen. Wij zouden aanraden die kanalen in het oog te houden om op de hoogte te blijven van nieuwe avonturen ;)

 

Video